8 Eylül 2015 Salı

"Kitap" Hakkında / About "The Book"

Aldığım sayısız yorum, mesaj, teşekkür ve teşvikten sonra, ilk yemek kitabım üzerinde çalışmaya başladığımı müjdelemek isterim. Aslında bir süre daha sessiz kalmak, bitmesini bekleyip küçük bir sürpriz yapmak istiyordum ama bu saklama olayı hiç bana göre değil ve kendimi nedense baskı altında hissetmeme sebep oluyor. Oh, söyledim kurtuldum. Rahatladım. 

Ne zaman bitirebilirim bilmiyorum, çünkü sandığımdan çok daha ağır ilerliyorum. Ancak eğer kısmetse eninde sonunda tamamen doğal malzemelerden oluşan, unsuz, şekersiz  tariflerime ait kitabın çok sevgili Hayy Kitap'tan çıkacağını müjdelemek isterim. Neyse ki öyle nazikler ki kesinlikle bir teslim tarihine bağlı değilim! Rahat rahat çalışabiliyorum...

Bazı klasik tariflerin yanında kitap çoğunlukla yepyeni tariflerden oluşacak. Bu yüzden deneme - yanılma süreci çok vaktimi alıyor. Bir de etrafımda her şeyi karıştıran ufak bir canavar olunca...gerisini siz tahmin edin. Açıkçası paniklerdeyim. Mutfağım laboratuvara döndü, ev ise bir tür japon pazarı ile fotoğraf stüdyosu karışımına. Ama keyif alıyorum, yavaş yavaş da olsa zevkle yazıyorum.

Destek veren, paylaşan, öneren, yorum yapan, teşvik eden herkese şimdiden çok teşekkür ederim.
Görüşmek üzere!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder